Is er een minimum bestedingsbedrag om te leveren?

Wij vragen een minimum-bestedingsbedrag van 30€ voor levering. Voor take-away bestellingen is er geen minimum-bedrag.

Kan ik mijn eigen verpakking meebrengen naar de winkel?

Neen, dit kan niet. Dit om HACCP- regels te kunnen respecteren: al onze verpakking is HACCP-goedgekeurd, en ongebruikt, waardoor wij er zeker van zijn dat onze voeding hier “ veilig” buitengaat. Wij kiezen wel voor ecologisch verantwoorde verpakkingen, zo hopen wij ook ons steentje te kunnen bijdragen. 

Waarom kan ik mijn straat niet terugvinden in de lijst voor levering en de straat naast die van mij wel?

We moeten ergens een grens trekken om iedereen tijdig te kunnen beleveren in de korte tijdsspanne voor 12u30, maar stuur zeker een mail naar info@eetoile.be wanneer jouw straat niet in de lijst staat, we bekijken of we deze alsnog kunnen toevoegen

Kan ik laten leveren zonder af te rekenen?

Neen, je zal enkel voor delivery kunnen kiezen, wanneer je ook effectief afrekent. 
We kunnen geen tijd verliezen met af te rekenen bij levering, vandaar…. 

Wij zijn met een grotere groep en willen graag samen lunchen op het werk, wat zijn de mogelijkheden

Check onze formules onder de rubriek Feestjes/meetings. 
Heb je nog verdere vragen? Bel of mail ons zeker! 

Tot wanneer kan ik via de webshop bestellen voor levering of afhaal? 

Voor levering op dezelfde dag dien je te bestellen tot 9U30, dit om ervoor te zorgen dat we hier tijdig kunnen vertrekken om iedereen zijn lunch s middags  op kantoor te krijgen. 

Voor afhaal kan je tot 14 uur de laatste bestelling plaatsen, jouw bestelling kan dan vanaf 1uur na plaatsing van de bestelling afgehaald worden. Wil je toch vroeger dan het ingebouwde uur afhalen? Bel ons, we kijken wat we kunnen doen!

Kan ik reserveren?

Neen, bij Eetoile is reserveren niet mogelijk. 

Maar veel klanten komen ook voor een snelle lunch, tijdens hun lunchpauze, waardoor er snel weer tafeltjes vrijkomen. Dus…. Kom zeker langs! En… je mag gerust lang blijven tafelen hoor:-) 

Kan ik telefonisch een bestelling doorgeven?

We proberen dit echt te vermijden: onze webshop is overzichtelijk, bevat foto’s en vermeldt al onze ingredienten, allergenen,… Bestellingen die via de webshop doorgegeven worden, zijn veel overzichtelijker en efficiënter om te werken. Bovendien zijn we door drukte vaak niet in de mogelijkheid bestellingen telefonisch te noteren. 

Voor grotere bestellingen aan bedrijven is het best via mail te bestellen, met vermelding van de facturatiegegevens zodat we nadien factuur kunnen opmaken.